mandag den 23. marts 2015

Plakater med kant!

"To do" & pludselig en ny "to do" 
Endelig blev det weekend og som altid har vi en liste så lang, med ting og sager som vi ikke lige når i weekenden. Listen indeholder rigtig mange BY LUX to do - men! Jeg bliver lyn hurtigt grebet af andre projekter, så som at flytte lidt rundt i lejligheden. Det samme skete denne weekend - og jeg tænker virkelig, at Thor nogen gange må blive fuldstændig rundtosset af alle mine ideer. Denne her gang kastede jeg mig over, at få sat nogen nye plakater op og indrammet lidt nyt. I drømme ikke om hans ansigtsudtryk, da jeg endnu engang forslår at banke et søm i væggen. Efterhånden tænker jeg - hvordan kan det stadig komme bag på ham. Men OP det skulle den. 






Jeg kan specielt godt lide den her "Bullshit" plakat! I mine øjne er den maskulin, flabet og giver lidt kant til lejlighedens andre elementer. Plakaten har været et hit - især på Århus kanten. Plakaten er 40x50 cm - er du nysgerrig, kan du se den her "Bullshit"
Altså, og da den først kom op og hænge på væggen - da var vi pludselig 2 der synes at det så rigtig fint ud! Weekendens hit! ... Så "to do" må bare vokse sig lidt større!   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar