tirsdag den 8. september 2015

Der arbejdes på højtryk!

De har været længe undervejs, men nu er de her snart - de nye design plakater, der ligesom altid udkommer i Limited Edition a 100 stk.

.. Her sidder jeg i mit yndlings hjørne i vores spisestue og arbejder med de sidste detaljer på vores nye design plakater. Det er altid med en portion sommerfugle i maven og selvfølgelig med stor glæde, at jeg sender de nye designs ud i verden. Man håber selvfølgelig altid på, at de vil blive taget godt imod.  


Jeg glæder mig til at vise jer nogle vaske ægte BY LUX plakater, samt et par nye streger og dyr - som jeg helt sikkert skal have op og hænge herhjemme. Typografiske plakater kommer vi selvfølgelig heller ikke udenom denne gang - denne gang, bare skønnere end før!

Du kan som altid følge med på vores website - grafiske plakater hvor der inden længe vil være mulighed for at se de nye design plakater.

Rigtig dejlig dag!
/Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar