tirsdag den 21. juli 2015

Lykken er..

Lykken er det stille liv ved Vesterhavet.. 






Det er en fast tradition i min familie, at vi hvert år i uge 30 mødes i sommerhus hele familien. En hel uge ved Vesterhavet, hvor alle mere eller mindre slipper arbejdet for en stund og bare nyder at have tid til hinanden. 

Lykken er her, tiden, de lange gåture ved havet, solen, stranden, de lyse sommeraftener, lokale grønsager, god mad og rigtig mange gode historier og grin! Vi bruger alle denne uge til at komme ned i gear og "lade op" til et nyt "arbejdsår". På mange måder er det vores fælles fristed, en oase midt i hverdagens travle liv. 








Vi er kommet ved Vesterhavet lige siden vi var helt små og på mange måder føles det lidt som at komme hjem, hver gang vi er her. Her er en helt speciel ro og ubeskrivelig natur, som jeg kan sidde stille og kigge på i timevis. Jeg bilder mig selv ind, at det er en form for terapi. 

Det mest fantastiske er, at denne ro, løsner op for kreativiteten og stille begynder nye ideer at spirer i mine tanker. Jeg bruger gerne mange timer på, at sidde ved vinduet og kigge ud i horisonten, imens jeg kan hører hvordan havet bruser. Ligesom jeg kan kigge i bolig - & mad magasiner time efter time. Det giver mig altsammen inspiration på den ene eller den anden måde! Og det bedste af det hele er - jeg nyder det i fulde drag. 





Efter sådan en fantastisk uge, er der tanket op på "energi kontoen" og igen ideer til at gå i krig med nye plakater. Sidste gang vi var afsted på en uges "afslapning", kom der en ny plakat serie til verden. 

Mange af jer har sikkert allerede set nogen af dem på vores hjemmeside. De betyder noget helt specielt for mig - ikke mindst de statements som er brugt på plakaterne. Særligt citatet "Livet handler ikke om at vente til uvejret har lagt sig, livet handler mest om, at lærer at danse i regnen". Det er et citat som min søster og jeg har særligt kært, den minder mig derfor altid om hende - hun er en person som jeg altid har set meget op til.  





Vil du se nærmere på min favorit plakat, kan du gøre det her - moderne plakater


Vil du se nærmere på "kys mig altid godnat", kan du gøre det her - plakater


Vil du se mere til "Alt har skønhed", så kan du gøre det på linket her - grafiske plakater

Se flere BY LUX plakater her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar